8 Eylül 2011 Perşembe

Mercury ikinci kez PJ Harvey'in!



Britanya ve İrlanda’da yılın en iyi müzik albümüne verilen Mercury ödülünün sahibi, "Let England Shake" ile PJ Harvey oldu. 

Daha önce "Stories from the City, Stories from the Sea" albümüyle aynıı ödülü kucaklayan PJ Harvey, Mercury'i ikinci kez kazanan ilk müzisyen. 
Dün akşam Londra’daki Grosvenor House Hotel’de düzenlenen törenle ödülünü alan PJ Harvey, bu ödülün kendisine verilmesinden son derece mutlu olduğunu söyleyerek, ilk Mercury Ödülü’nü 11 Eylül 2001’de aldığını hatırlattı. PJ Harvey sözlerine şöyle devam etti: “Bundan on sene önce ödülü aldığımda, New York’ta kaldığım otelin penceresinden, Pentagon’daki patlamayı izliyordum. O zamandan bu zamana çok şey değişti. Bu albümdeki şarkıları yazmam uzun bir zaman aldı. Çünkü bu benim için çok önemliydi. Ben sadece kendim için değil, diğer insanlar için de anlamlı ve uzun sürecek bir şey yapmak istedim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder